Co dál v affiliate – 2018

Co dál v affiliate – 2018
5 (100%) 1 vote

Zhruba po dvou letech se opět vracím na blog. Během toho času jsem se snažil spolu s parťákem Vojtou posouvat cashback portál Alvarado.cz, ale nakonec nám to z několika důvodů nevyšlo, rozepíšu se o tom jindy, v dalším článku. Portál prodáváme a míříme dále.

I když má člověk zaměstnání, které ho v mnoha případech udržuje v chodu tím, že ho „hlídá“, tak typ člověka jako jsem já (podnikavý a nesmířlivý s aktuálním stavem) dále přemýšlí a hledá způsoby, jak si alespoň přivydělat a pokud to bude vycházet a stupňovat se, tak i jednou živit. Na začátku mé online cesty (únor/březen 2013) jsem tušil, že to může být skrz investování (nejblíže asi forex), což se blíží pravdě, ale nutnost je kapitál ve výši desítek tisíc korun, který můžete v rámci nabírání skills projet a začít znovu. Další nutností je samozřejmá trpělivost a kontinuální učení, pravidelné. V poslední řadě také drive a musí to člověka bavit. Chybami se člověk učí a vypilovat se na úspěšného tradera (úspěch = 11.tah po předešlých 10 neúspěších a poučení se z nich) může trvat až 2 roky, cesta to byla a stále i třeba je, ale tímhle směrem jsem se nevydal ani tehdy, ani dnes, i když nyní pracuji pro brokera LYNX, který se investicemi zabývá. Uvidíme, skills zde naberu a možná využiju. Zatím se ale mé podnikavé myšlenky ubírají jiným směrem.

V rámci affiliate jsem tedy na začátku mé cesty jednak zkoušel social affil, tehdá, když ještě měly příspěvky organic dosah přes 10%, nyní je vše jinak. Poté jsem vyzkoušel PPC affil, který se osvědčil a nyní se k němu opět vrátím, zde vidím obrovský prostor a moře peněz a příležitostí, proč jsem od něj jen kdysi (2,5 let zpět) ustoupil? Zaujalo mě prostředí cashback portálů a vrhl se do něj (založení Alvarado.cz). S cashbackem jsem si vyzkoušel i SEO affil, který se krátkodobě (několik měsíců) choval moc pěkně, ale pak přišly pády. SEO mi není sympatické, protože není pod mou kontrolou a ze dne na den může přijít velký pád. SEO je dobrý marketingový kanál, ale zaměřit se na něj v rámci osobního businessu již nechci. Mailový affil taky ušel, ale chce to používat minimálně segmentační a automatizační mailingový nástroj, spíš než Mailchimp třeba ActiveCampaign. S mailingem se dá pohrát a je to dobrej zdroj trafficu i objednávek.

Jak jsem již uváděl, nyní se zaměřím opět na PPC affil, spíše mezinárodní trh než ten evropský (cz, sk). Co přesně zamýšlím, je inzerovat ve FacebookAds a nabízet daným cílovkám takové předměty, oblečení, které je zaujmou a i koupí. Nebudu se přesně rozepisovat, co a jak, spíše až vše bude v chodu. Bude to affil „na míru“ pro cílovky, které s inzerovaným objektem budou souznit na 95%. Úspěch bude, pokud po zdanění vydělá koruna vložená do reklam koruny dvě. Čili čistý zisk z investované koruny budou 2 koruny. Již kdysi jsem toho dosahoval a dosáhnout toho znovu nebude těžké, jen je potřeba se na to zaměřit a focusovat se. Nebude to žádný pasivní příjem, ale aktivní práce na každé z kampaní. Jakmile se vytěží jedna kampaň, přejde se na další. Inspirací pro mě jsou dva chlapíci, Manny Hannif a Raimunidas (IncomeVoice.com), možná se o nich rozepíšu příště. Jo a taky Chris Blair či Don Wilson.

Na internetu, v rámci affilu skrz PPC (FbAds) je stále moře příležitostí a peníze se tu válí jen tak, podmínkou je investovat něco málo do každé kampaně a poté reinvestovat zisky zpět. Nik a trh jsou obrovské. Člověk není limitován typem affil partnerství (např.kuponový portál, cashback portál, recenzní web), ani zemí, ani konkrétním zaměřením (oblečení, auta apod.). Budu zde průběžně blogovat o výsledcích a postupech. To je pro dnešek vše.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge