Největší affiláci na sebe neupozorňují

Největší affiláci na sebe neupozorňují
5 (100%) 1 vote

Jak název vypovídá, z postřehů lidí kolem affiliate komunity již dříve vyplynulo, že nejvýdělečnější affiliate partneři zůstavají buď v anonymitě nebo na sebe případně neupozorňují. Mluvím z vlastní zkušenosti, z pozice affiliate manažera pro několik eshopů.

Ti nejvýdělečnější affiliate partneři u nás v partnerských programech nemají žádný blog, nemají Twitter, nemají potřebu se zviditelňovat. Jejich stránky často spravují již programátoři a napovím, že používají xml feedy, alespoň v našem affilu nevím, jak je to u ostatních, budu rád, když se v diskusi někdo podělí o zkušenost.

Ale Čest výjímkám v ČR a na Slovensku jako je např. Michal Hradil. Právě on patří /patřil k těm affili drakům, kteří se alespoň prezentovali pod přezdívkou a dobře věděl proč, s těmi přezdívkami je na tom podobně třeba PanZero a někteří další.

Proč taky, affiliate jako forma podnikání, affiliate jako něco, co dotyčného člověka živí je určitě logickým důvodem, proč tomu tak je. Proč by taky někdo, komu se nadmíru daří a kdo si je vědom toho, že by spustil řetězovou reakci různých webtržníků kopírovačů, měl potřebu na sebe minimálně upozornit, když ví, že by si ihned nadělal paseku, i když většina kopírovačů by top affilákovi neublížila, protože většina lidí kolem affilu (80/20, ale spíše 90/10) jen čtou a dokopou se maximálně k vytvoření nějakého základního webíku. Ale podceňovat těch 10% zbylých, akčních a konkurenčních se nevyplácí.

Přemýšlel jsem dlouho nad důvodem, proč na sebe někteří nejmenovaní ‚střední affiláci‘ upozorňují psaním blogů/reportů příjmů apod. Je super, že někdo tohle vůbec dělá, jelikož tak dává motivaci a naději většině z 90%, že vydělávat na affilu jde a velmi pěkně, na druhou stranu si tím vytváří riziko, že si články bude číst nějaký dravec, který třeba affiliate zatím ani nedělá, ale je tak schopný, že to, co někomu trvá rok, zvládne za měsíc, i dřív a může reálně ohrozit tvůrce článku,  tedy jen tehdy, pokud zkopíruje i nicku. Přesto vše, je to stejné riziko jako riziko podnikání vůbec, takže se nad tím zamýšlet možná nemá ani cenu. Co myslíte?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge