Report aktivit za březen a duben 2015

Report aktivit za březen a duben 2015
5 (100%) 1 vote

V posledních týdnech proběhlo hodně změn, jak v pracovním, tak osobním životě a můžu říct vesměs pozitivních. Předně, začali se mi ozývat stále další a další inzerenti, majitelé e-shopů atd. o prosby zavedení affiliate programů pro jejich business, abych jim dělal affiliate manažera. Momentálně mám na starosti 5 affiliate programů a 4 jsou v přípravě. Nabírám další inzerenty a mám ještě pár volných míst. Ty budou zřejmě hodně rychle zaplněny, jelikož se mi ozývají stále noví klienti. Zajímavý, asi si do roka založím vlastní affil síť 😀

Makám teď pouze a jen z home-office, jelikož mi to tak vyhovuje úplně nejvíc, čili jsem  právoplatný volnonožec. Plánuju si taky vyzkoušet pracovat z nějakého co-workingového centra, tady ve Zlíně jedno máme a mám tam hodně přátel startupistů, tak uvidíme.

V posledním článku jsem psal, že kolem dubna spouštíme s kolegou jeden větší projekt, ten je již na světě. Jedná se o nový cashback portál s názvem Alvarado.cz a zatím běží jen asi tři týdny. V nabídce je zatím více než 300 e-shopů, služeb a dalších inzerentů. Dali jsme si záležet hlavně na funkčnosti všech odkazů, funkčnosti stránky jako takové,  zabezpečení (https, napsáno v Nette), na grafiku čas nebyl, ani na nějaké rozsáhlejší popisky, funkce apod., zatím to prostě je funkční v základu.

Postupně budeme dolaďovat a přidávat nové featury jako je rozfeedování xml souborů (k dispozici přes 150 feedů).

Budeme tedy také cashback srovnávač zboží, v indexu Seznamu a hlavně Googlu tímhle vzniknou statisíce stránek a snad to půjde znát na návštěvnosti. Naší hlavní strategií je sběr mailů (nasazen popup), právě email marketing by jednou měl být hlavním zdrojem návštěv i obratu, za ním PPC kampaně, SEO až někde na posledních příčkách. Odlišit se od konkurentů je oříšek, ale chystáme pár unikátností jako např. soutěžení o hodnotné ceny pro každého, kdo učiní nákup přes nás, promakané filtry při hledání zboží a další.

Co se týče dalších projektů, výkonnost NXTCLASS se stále zvyšuje, v dubnu činil konverzní poměr dokonce 24% ! Dlouhodobě se držím nad 10%, což považuju za úspěch, je to jen díky tomu, že nahazuju tracky, které lidi sami hledají a jsou ochotni nakoupit. Většina nakupujících pochází jednoznačně z UK, následuje USA, Belgie či Francie. Z ČR zatím ani jedna konverze na iTunes 😀

Krom nxtclass účtu mám řadu dalších účtů zaměřených  na jiné žánry, dohromady se slévají do jednoho affil účtu na iTunes. Výplaty jsou zde jednou za kvartál a cookie trvá je jeden den, ale i tak se mi to stále vyplatí, není jiného programu s tak známou značkou v segmentu hudby, která by dokázala nahradit iTunes.

2 odpovědi na “Report aktivit za březen a duben 2015”

  1. No to bych skákal do výšin, je to v czk 😉 K těm programům, mám ke každému nastavené úkoly za svou hodinovku, paušál či jinou domluvu s inzerentem, u víc než poloviny jsem placený i za obrat affiláků, což je pro mě nejvíc motivujicí. Čas ukáže, zda tolik programů zvládnu, ale nemělo by na tom být tolik vědy, mám svoji osnovu na správu, vím komu napsat aby se dobře prodávalo atd., takže uvidíme 🙂

  2. Chápu ten screen dobře, že tam máš 73k jako 73 000USD?

    Jinak k tomu manažerování: Není to až moc být zapojen jak AM v tolika programech? Nebude pak takový program trpět?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge