Report aktivit za březen a duben 2015

V posledních týdnech proběhlo hodně změn, jak v pracovním, tak osobním životě a můžu říct vesměs pozitivních. Předně, začali se mi ozývat stále další a další inzerenti, majitelé e-shopů atd. o prosby zavedení affiliate programů pro jejich business, abych jim dělal affiliate manažera. Momentálně mám na starosti 5 affiliate programů a 4 jsou v přípravě. Nabírám další inzerenty a mám ještě pár volných míst. Ty budou zřejmě hodně rychle zaplněny, jelikož se mi ozývají stále noví klienti. Zajímavý, asi si do roka založím vlastní affil síť 😀

Makám teď pouze a jen z home-office, jelikož mi to tak vyhovuje úplně nejvíc, čili jsem  právoplatný volnonožec. Plánuju si taky vyzkoušet pracovat z nějakého co-workingového centra, tady ve Zlíně jedno máme a mám tam hodně přátel startupistů, tak uvidíme.

V posledním článku jsem psal, že kolem dubna spouštíme s kolegou jeden větší projekt, ten je již na světě. Jedná se o nový cashback portál s názvem Alvarado.cz a zatím běží jen asi tři týdny. V nabídce je zatím více než 300 e-shopů, služeb a dalších inzerentů. Dali jsme si záležet hlavně na funkčnosti všech odkazů, funkčnosti stránky jako takové,  zabezpečení (https, napsáno v Nette), na grafiku čas nebyl, ani na nějaké rozsáhlejší popisky, funkce apod., zatím to prostě je funkční v základu.

Postupně budeme dolaďovat a přidávat nové featury jako je rozfeedování xml souborů (k dispozici přes 150 feedů).

Budeme tedy také cashback srovnávač zboží, v indexu Seznamu a hlavně Googlu tímhle vzniknou statisíce stránek a snad to půjde znát na návštěvnosti. Naší hlavní strategií je sběr mailů (nasazen popup), právě email marketing by jednou měl být hlavním zdrojem návštěv i obratu, za ním PPC kampaně, SEO až někde na posledních příčkách. Odlišit se od konkurentů je oříšek, ale chystáme pár unikátností jako např. soutěžení o hodnotné ceny pro každého, kdo učiní nákup přes nás, promakané filtry při hledání zboží a další.

Co se týče dalších projektů, výkonnost NXTCLASS se stále zvyšuje, v dubnu činil konverzní poměr dokonce 24% ! Dlouhodobě se držím nad 10%, což považuju za úspěch, je to jen díky tomu, že nahazuju tracky, které lidi sami hledají a jsou ochotni nakoupit. Většina nakupujících pochází jednoznačně z UK, následuje USA, Belgie či Francie. Z ČR zatím ani jedna konverze na iTunes 😀

Krom nxtclass účtu mám řadu dalších účtů zaměřených  na jiné žánry, dohromady se slévají do jednoho affil účtu na iTunes. Výplaty jsou zde jednou za kvartál a cookie trvá je jeden den, ale i tak se mi to stále vyplatí, není jiného programu s tak známou značkou v segmentu hudby, která by dokázala nahradit iTunes.