SEO správa
SEO správa je pojem, který je v rámci optimalizace pro vyhledávače často slyšet, ale co přesně znamená a co si pod tím představit? Níže vám popíšu typy SEO správy z mého pohledu, popíšu, kolik jednotlivé typy stojí a co od správy SEO očekávat.
Obsah stránky:
Toggle
Co je to SEO správa?
SEO správa představuje kontinuální SEO službu, která probíhá zpravidla minimálně 5-6 měsíců, při které SEO konzultant či specialista na měsíční bázi vylepšuje a rozvíjí on-page a off-page faktory webu, jinými slovy se jedná o pravidelnou SEO péči a rozvoj webu či webů ze strany SEO odborníka. Mezi další prováděné služby v rámci správy SEO může patřit monitoring stavu webu, změn či konkurence.
Ukázka nástrojů, které při práci používám
Jaké varianty SEO správ nabízím
Každý web je jiný a to vyžaduje rozdílnou porci věnovaného času pro jeho péči a rozvoj. Orientačně se SEO správa dá rozdělit do 3 typů, z toho prvním je základní varianta, poté nadstandardní a konečně pokročilá SEO správa.
Příklady služeb v rámci SEO správy
Mezi SEO aktivity, které provádím v rámci správy patří desítky činností, které jak jsem psal již na začátku, spadají nejčastěji pod úpravy a rozvoj jednotlivých on-page a off-page faktorů, patří mezi ně např.:
- On-page úpravy – práce s meta titulky, hlavními nadpisy, meta popisky, ladění rychlosti metrik Core Web Vitals)
- Průzkumy klíčových slov – pravidelné kontroly v nástrojích typu Ahrefs, Marketing Miner či Google plánovač klíčových slov v rámci nepokrytých a trendových výrazů)
- Monitoring konkurence – pravidelná kontrola konkurentů ohledně nového obsahu, odkazů, důležitých změn backendu, rozšíření služeb. Mohu zpracovat i SEO analýzu konkurence, což je samostatná služba.
- Monitoring zmínek – např. skrze Google Alerts
- Monitoring zdraví a změn na webu – díky monitorovacím nástrojům hlídám stav a bezpečnost vašeho webu, pokud přibyde i jen jeden znak v robots.txt, ihned se to dozvím a včas zachráníme web před velkými problémy
- Pravidelné crawly webu – skrze nástroje jako ScreamingFrog, Sitebulb, Ahrefs, Xenu
- Budování lokálního SEO – hlavně na GMB, Firmy.cz apod. Pracujeme na co nejvíce 5***** hodnoceních a reagujeme na negativní recenze. Důležité např. pro lokální projekty typu “zubař Nusle” apod.
- Aktivní budování interního prolinkování – věděli jste, že interní odkazy jsou stejně důležité (ne-li více) jako ty externí? Správné interní prolinkování pomůže vyhledávačům lépe pochopit váš web a uživatelům vylepší uživatelský zážitek a zkušenost.
- Linkbuilding – budování kvalitních a cenově dostupných zpětných odkazů, včetně využívání profi metod jako barnacle SEO, link intersect apod.
- Měsíční reporting – samozřejmostí jsou pravidelné reporty, kde sledujeme SEO vývoj aplikovaných doporučení, díky rozličným nástrojům jako Collabim, Looker studio, GA4 a GSC reporty apod. máme vše pod drobnohledem a kontrolou
- Kvartální schůzky – online (Google Meet) či offline (Zlín a okolí, popř. autem dojedu kamkoliv bude potřeba)
Kolik stojí SEO správa?
Jak vidíte z orientačního ceníku níže, zvolením zkušeného SEO konzultanta a specialisty můžete ušetřit až statisíce ročně, protože pokud místo toho najmete nezkušeného juniora či již znalého mediora, vyjde vás to nejspíš dráž. Nemluvě o výhodách spolupráce s OSVČ, kdy řešíte jen fakturaci vs úskalí pracovních smluv, odvodů, benefitů, vybavení apod.
Typ SEO správy | Rozsah | Odhad ceny (bez DPH) |
---|---|---|
Základní tarif (např. pro firemní web, web služby) | 4 – 6 hodin | 5 000 – 7 500 Kč |
Nadstandardní tarif (např. pro středně velký e-shop, magazín) | 8 – 10 hodin | 10 000 – 12 500 Kč |
Pokročilý tarif (např. pro velké e-shopy a rozsáhléjší projekty) | 12+ hodin | od 15 000 Kč |
Co o mně řekli klienti
„Perfektní spolupráce, Manuel je odborník se vším všudy. A ještě ke všemu skvělý kamarád.“
„Skvělá spolupráce, vše podle očekávání, určitě doporučuji.“
„Dozvěděli jsme se spoustu věcí, jak zlepšit naše SEO. Děkujeme :)“
„Manuel je profík, který vždycky překvapí něčím navíc. Vyzná se v hlubinách SEO a drží krok s vývojem oboru. Dovede na rovinu říct, co pomůže a co už je pasé. U složitých úkolů umí zaměřit těch správných 20 procent, která udělají 80 procent užitku. Navíc je schopný věci kolem SEO srozumitelně vysvětlit.“
„S Manuelem spolupracujeme již delší dobu na několika projektech. Oceňujeme zejména jeho odborné znalosti, profesionální přístup a výbornou komunikaci. Doporučujeme ho zejména e-shopařům.“
„Rychlá a bezproblémová komunikace, příjemná spolupráce. Děkuji.“
Proč zvolit mě pro správu vašeho SEO?
✔️ 7 let aktivních zkušeností v SEO
✔️ SEO jsem nastavoval již pro +60 klientů jako např. Alza, Viessmann, Armed, Rohlik, PPL, Roncato, McPen, Velo a další
✔️ Prokazatelné reference, jsem veřejně známá osobnost českého internetu
✔️ Vyznám se v oboru. Jsem autorem e-booku “Checklist hlavních SEO faktorů současnosti”
✔️ Narozdíl od pofidérních “SEO konzultantů” samouků bez předešlé praxe a s neodpovídající sazbou, kterých je na internetu velké množství, jsem ostřílený SEO veterán z pražského prostředí, špičky v oboru mě znají
✔️ Draze zaplacené zkušenosti jsem nasbíral v jedné z nejlepších agentur v ČR (Taste) a také v největším českém e-shopu (Alza)
✔️ Jsem nezávislý profesionál a narozdíl od agentur si účtuju jen svůj čas, žádní projekťáci, žádné zaučování juniorů a žehlení jejich fuck-upů, žádné interní schůzkování apod. aktivity, které jen zbytečně čerpají Vaši investici
✔️ Jsem detailista s tahem na branku, nikdy neodevzdám poloviční výsledek
✔️ Pracuju na svých vlastních projektech, kde si úspěšně testuju SEO, tahle stránka je toho důkazem
Vyplňte níže přiložený formulář nebo mě kontaktujte skrze e-mail/telefonicky a společně nastavíme rozsah SEO správy pro váš projekt.
Autor
Jmenuji se Manuel Nuněz a jsem SEO konzultant a specialista na volné noze, již 11 let mě baví svět online marketingu a 7 let aktivně oblast SEO.
View all posts